2 december

2011-12-02 / 11:39:53 / Allmänt / 0 kommentarer

Då var det fredag igen. Trött är man eftersom jag inte kunde somna igår kväll efter träningen. Men träna gjorde man i morse ändå.
Nu sitter vi på historian och lyssnar på en föreläsning om förintelsen.
Intressant faktiskt. Stackars människor. Tänk att man kan göra så mot vanliga människor. Nog för att dom var judar, men dom är ju faktiskt lika mycket värda som alla andra.
Fast nu önskar jag bara att det ska bli lunch för jag är hungrig. Dock är det inte någon god mat men man får väl äta lite pasta iaf. Sedan är det midtermtest. Det kan ju bli mycket intressant. Hoppas det går bra för jag suger på engelska. Men man kan inte göra mer än vad man kan. :P
Kramkram!

Ps. Mycket gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0