5/12

2011-12-05 / 15:45:59 / Konståkning / 0 kommentarer

I morse var det träning. Lite jobbigt att komma upp efter helgens jobb.
Men träning blev det iaf.m Lite extra till och med. Jag, Carro och Jossan 
stannade kvar och åkte lite program. Nu är mitt show program nästan klart.
Saknas lite finlir men det löser sig garanterat.
Ikväll ska man vara i ishallen senast sex och prova klänning till gruppens nummer
och sedan är det show träning för att vi ska göra klart tränarnas program. Därefter
är det tränarmöte i klubbrummet och där ifrån får man sticka lite tidigare för det är
vanlig träning ofc. i borgen :)
Mycket is idag men det är kul. Synd bara att alla lärare har fått något ryck och ska
ge än en massa saker nu innan lovet. DET SUGER! Nu ska jag fixa lite julmusik så
att den är färdig! Taggad kan man säga!


Klänningen som blir till mitt showprogram då Arvin spelar piano :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0