Bästa kvällen !

2011-12-14 / 23:57:00 / Allmänt / 1 kommentarer

En toppen kväll har jag haf! Jag och Viktor skulle städa idag. Tråkigaste delen av veckan.
Där emot så slutade allting väldigt bra. Jag sitter i köket helt rastlös och mamma bara tittar
på mig. Varför gör du ingenting idag. Du kan ju gå ut och göra något typ bio eller nått, du
är ju ledig i morgon! Så jag gick upp och smsa Viktoria :)
Är du klar med matten eller? bio? :P Kunde inte bli bättre. Åkte ner till stan och träffade henne.
Vi gick runt och kollade på vilken film och sedan köpte vi lite godis, en dricka och tog vagnen till
bergakungen. Vi såg Immortals 3D. Trodde aldrig att den skulle vara så bra. Den var grym!
Asså krigsfilmer är inte min grej men detta var bra !! Eller som vi säger och ska säga i varje
mening, fett, fett bra!
Detta måste bara göras om igen. Älskar impuls grejer :)

Denna bilden bjuder jag på. Bara för att Viktoria tyckte att jag var söt i brillorna (barn size):P


Kommentarer
Postat av: Vicki

Hahaha fan va söt bild! :)

Aa de får vi göra om ;)<3

2011-12-15 @ 00:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0