Genrep!!

2011-12-07 / 22:38:35 / Konståkning / 0 kommentarer

Då var det genrep idag. Själv fick man ju ta det lite lugnt. Åkte programmen dom vi gjort. Tog inte ens i men jag är helt slut. Det är inte som det var i måndags att jag hade ont och det högg i lungorna men jag kände att det inte riktigt va som det skulle och kände mig väldigt trött. Dessutom så har man haft ont i huvudet på något konstigt sätt på grund av allt ventolin och kortison man fick hoa läkaren igår. Det har som tur e är börjat släppa.
Imorgon är det sovmorgon, skola och igen träning. Det suger. Klarar inte tanken på att man inte får träna. Träna är ju typ mitt liv. Men jag ska lyssna på alla kloka människor runt om mig och ta det lugnt. Det blir en pluggdag i morgon istället. Måste ju trots allt göra i ordning det sista på inlämningen i konståkning till på fredag :p
Godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0