HELLU

2011-12-20 / 14:06:10 / Allmänt / 0 kommentarer
Inte skrivit på ett tag. JAG VET!
det suger. Men jag har inte varit hemma.
I fredags var jag i skolan  och sedan drog vi tjejer till liseberg och hade det lite mysigt.
Vann några gosedjur och åt knäckäpple. Sedan fortsatte jag och Viktoria hem till mig och
lyssnade på musik.
På lördagen åkte familjen ut och letade gran. Mysigt!! men kallt! Sedan bev jag hämad av
Johannes och Simon. Vi åkte till förlunda torg och köpte paket till present leken och mötte
Maja och Emma. Sedan åt vi lite och därefter bar det av till Rörö. Det var ingen lätt dag
eftersom vi  inte träffats sen vi gjorde slut. Men det funkade.
Söndagen blev däremot lättare. Vi alla ungdomar skulle ha hand om ´mötet på Rörö och Tj
trodde allvarligt att jag skulle läsa en text, det kunde han glömma. Det räkte med att jag var
tvungen att spela en av de vise männen i julspelet. Sedan var jag hemma vid sex och då vart
det mat och familjemys.
Igår var det sista träningen och  lektionerna i skolan. Allt blev en ända stor dag med lekar
och slutade med bio, Simon och Ekarna. Efter bion var det dirket hem och sedan träna. Min
första seriösa träning se jag blev dålig och förlorade lungkapaciteten helt.
Idag slutade jag skolan. Hade avslutning i tjugo minuter. Sedan fick vi pepparkakor och julmust. SLUT!
Då åkte jag, Vicik och Jonte till stan. Vi luffade omkring och sedan åt vi på Ching Palace med
Jontes kompis. Så nu har vi planerat en del till nyår. Fett! Problemet är bara kläderna -.-
Men det löser sig säkert. Någon som har något tips? SKRIV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0