Juldagen

2011-12-25 / 12:55:02 / Allmänt / 0 kommentarer

Då var julafton över och nu är det juldagen. Mina föräldrar är bästa.
Trodde inte att jag skulle få någon mobil. Men våra abonnemang är inte inte slut än så dom kunde inte köpanågon till julafton. Men så fort dom är slut i maj, får vi välja :) om man är smart och den gamla överlever kan man ju alltid vänta tills iphone 5 kommer till hösten. Säger inte för mycket men nägon blir det :)
    Däremot fick jag:

·   Träningsbyxor
·   En jättesnygg blus till min kavaj
·   En bra ansiktskräm (som jag tål)
·   Dekorationer till datorn
·  Rouge borste (fiberhår :) )
·  ONEPIECE
·  Toblerone+biokort av klubben
·  2 TopModel böcker (så man kan måla klänningar)
·  300kr av farfar som blir sminkborstar och pilatesboll tror jag
·  En super snygg väska av mammas jobbarkompis :)
·  Och mobilen då som vi väljer senare
·  Dessutom kommer min klänning i veckan som ska strassas inför fösrsta tävlingen :)

Bilder från julafton




Julklappar jag fått av ELIN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0