Kallt!

2011-12-08 / 19:27:43 / Allmänt / 0 kommentarer
Dagen började helt underbart bra. Vi hade 10 minuters lektion i morse. Sedan gick
brandlarmet. En planerad brandövning, på den kallaste dagen hiten tills!
Tror du man mådde bra efter det eller? Ne inte ett skit. Det hjälper ju inte att man
har en H&M jacka på sig med "dun" om den är tunn som mitt skinn. I hela 30 minuter
i kylan. Snacka om att vi krigade för att komma in i logen till Ullevi.
Mina lungor var som isbitar efteråt. Asså, vem planerade detta?
Iaf, nu ska jag sätta mig i sängen med datorn, mitt block och starta tv:n för jag
måste göra klart det sista i min föreningshistoria. För den ska vara inne i morgon :(
Jobbigt men lite roligt.
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0