Nattinatti!

2011-12-10 / 23:22:16 / Helgens upplägg / 1 kommentarer
Blev ingen julgrans inköp idag. Det började regna och alla var trötta.
Nu på kvällen har vi sätt på Så mycket bättre. Det var Mikaels dag. Rätt intresant för att
vara ett sånt program. Till i morgon har mamma bestämt att jag ska göra scones till frukost.
Dessutom kommer pappas kompis för att fixa vårat element i källan som måste kopplas in.
Så han skulle också få lite. Tur att det är lätta att göra scones för jag kommer inte orka gå
upp. Dessutom är det julshow i morgon så det blir en lång dag i ishallen. Som tur är är ett
en uppvärmd ishall så det kanske blir lättare med lungerna. Jag är trots allt med i typ fem program,
Jag är lucia, gruppens program, mitt solo när Arvin spelar piano, tränarnas program och dans
runt granen med alla åkarna. tur har jag i alla fall för det är rätt långt mellan numrena så kag  hinner vila lite.




Så här blev mina naglar efter att jag gjorde i ordning dom :)



Min älskade ring som jag köpte i onsdags :) är den inte underbar!?



Min älskade pyjamas. Lever i men på morgonen. Det bästa som finns ibland.

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: aboslut! tog du också några bilder? ;) [email protected]

2011-12-11 @ 19:39:17
URL: http://sarahjansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0