Saknar!

2011-12-22 / 23:57:32 / Allmänt / 0 kommentarer
När man sitter och tänker så saknar man det  varma. Men man ska inte klaga. Det är ju knappt kallt i Sverige nu.
Idag har jag och Viktoria sprungit runt och letat nyårs kläder hela dagen. Det var jobbigt och mycket krävande. Efter att vi bara kollat några butiker kom Coffe och hängde på. Han köpte lite julklappar ochvi fick hjälpa till eftersom vi inte hittade något till oss själva. Efter ett antal timmar på frölunda taorg och sedan någon timme i stan slutade det med att vi hade köpt:
-Ett linne till min kjol
-Lös naglar till Vicki
-Julklappar åt Coffe
Det saknas dock några små saker. Men det var mysigt och roligt. När klockan var fem tröttnade vi och åt glass på MC. Det var vi värda. Sedanåkte alla hem och jag tränade. Jag fick världens finaste julklapp av Elin. Hade inte räknat med att vi skulle byta. Men jag vet precis vad hon ska få av mig. Bilder på det kommer i morgon.

Nattinatti 1 minut i tolv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0