He just need to do what I want to do

2011-11-30 / 21:12:18 / Allmänt / 0 kommentarer
Hahaha, såg på Bonde söker fru med mamma. Mitt "favorit" program.
Det är absolut det värsta jag vet!
Men då så i alla fall så förlovade dom sig. Då blev frågan vad är traditionellt?
Det traditionella är ju att man förlovar sig och båda är med på det men att sedan efter ett år ska man bli friad till och då ska mannen gå ne på knä.
Min kommentar blev då att han:

Jag: -Han ska få gå ner på knä och där ska han få vara.
Mamma: -Tills han kommer upp med ryggskott!
Jag: -Nejnej, han ska vara där och servera allting på silverfat.
Mamma: -Haha, låter ju bra.
Jag: -Ja, he just need to do what I want to do!
Mamma: -Haha, det låter fint vi säger den till pappa när han kommer hem!

 

Ps. Mycket fina ringar! Enkla och fina. Gultguld med en sten i, mumma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0