Måndag igen!

2011-11-28 / 16:37:53 / Allmänt / 2 kommentarer
Då sitter man här igen på en måndag.
I morse var jag så oerhört trött efter tävlingen så det blev ingen träning. Känner mig llite dålig för det faktikst för jag ville träna. Men aja, det blir nu i kväll istället på den nya tiden i borgen. Grymt! Dock är jag fortfarande lite små trött och det som räddade min dag idag var att jag och min underbara Viktoria gick och köpte powerking på willys :)
Nu måste jag göra min spanska läxa för i morgon är det "redovisning" eller vi ska sitta i en grupp och prata om en bild som vi har med oss och som betyder mycket för oss. Det suger för spanskan är jätte mycket svårare i år. Dessutom är jag med bara över intelligenta naturare. Hoppas dom inte kommer :P
Någon som har något tips? Jag har inga idéer men jag tror det blir mitt sommarställe.
Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Viki

Aw älskling! :)

2011-11-28 @ 18:42:51
Postat av: sarah

sv: ja det ska jag, tack! <3 fin blogg du har fått nu <3

2011-11-28 @ 23:29:21
URL: http://sarahjansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0