Bara för att

2012-04-02 / 22:17:21 / Allmänt / 0 kommentarer

I morgon är det ju då simning i Vallhalla, vilket jag inte gillar. Men nu har jag i alla fall fixat mina ben. Jag kan meddela att dom är galet lena :) underbara känsla!

Idag har jag faktiskt tränat. Det var kanske inte det bästa jag gjort men det kändes bra.
Hoppen var kvar och det var härligt att släppa tankarna för 1 1/2 timme och bara ha kul. Det finns inget bättre än att träna när man är trött på allt eller bara arg. Man kan verkligen få ur sig sina känslor genom musik och få åka.
Kanske spelade ut lite mycket. Men det var det värt!
Nu känner jag mig glad igen och kommer klara denna veckan.

Tack gode Gud att jag har konståkningen även om jag inte kan göra det jag vill fullt ut!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0