Chill

2012-04-24 / 21:40:19 / Allmänt / 0 kommentarer
En dag som denna kan ju inte bli skönare....
Misslyckades totalt på spanska redovisningen om Valenica. Har aldrig gjort bort mig så i hela mitt liv. Läste det som stod i början och det som stod på slutet sedan var jag klar. Det betyder att jag hoppade över halva texten. Sedan hade vi idrott, då var jag i gymmet och fick övningar för att det ska bli bättre med lungorna = träningsvärk!
Sedan var det svenska. Vi var på lektionen i 30 minuter sedan gick vi och åt mat. Mums! Så grymt hungrig. MAn får skylla sig själv när man skiter  frukosten säger jag bara.
Ekonomi lektionen var däremot lagom plågande. Gunilla stod och pratade om att man inte får fuska och allt sånt. Pinsamt! Synd klassen men vi är körda när det gäller att fuska på prov. Glöm det! Dags att plugga på riktigt!!

Efter skolan var jag med Viktoria. Vi var i stan och fikade och kollade runt. Sedan gick vi till SF och kollade biljetter till "The lucky on" som vi ska se på fredag. Mysigt! Många tårar ska falla!
När vi gjort det åkte vi till stan för att reda ut några saker. Jag kan inte stå på mig och säga vad jag tycker. Jag smälter och blir gråtfärdig men kan inte gråta. Orkar inte mer! Där på det fiket satt vi sedan tills vi åkte hem strax efter åtta :P
Så grymt roligt har vi tillsammans. Härligt! Synd bara att vi suger på att plugga. Men det är en annan sak. Vi får plugga i morgon när vi är lediga typ hela dagen :)

Min middag idag blev dessutom tortillini med tomatsås och parmesan ost. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0