den dagen den sorgen !

2012-04-13 / 14:09:42 / Helgens upplägg / 0 kommentarer
Jag hatar detta!
scandinavium 17.00 för smink och hår
21.15 liten ceremoni i pressrummét
22.30 i stan med Johansen och några.

När ska jag äta? Sen när slutade min mamma att tänka på mig?
Det är en grymt bra fråga kan jag ju meddela. Det ända man kan välja på
i Scandinavium är korv, McDonalds och kall Subway. Det börjar bli jobbigt känner
jag. Vill ha varm mat, men McDonalds i två dagar, Nej tack!
Som jag sa igår: ska starta ett nytt program, I should be fat!
Jaja, detta ska jag hämnas på kan jag meddela. Speciellt när hon ringer och ber mig laga
makaroner och köttbullar på en fredag. No,no,no, inte en chans!
Nu får jag paccka och plugga snabbt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0