Jeg I live

2012-04-16 / 17:25:01 / Allmänt / 0 kommentarer

Og jeg har holdt øje med dig,
kun for at se, hvor du er.
For det ku jo vær' du også var ensom.
Det ku jo vær' at du, havde det ligesom mig, for

Fin låt!

En "lång" dag. Började i morse med att åka till fel ishall. Åkte till Wallenstam när det var i Slottskogen. Vilket var riktigt fel håll. Men det löste sig fint. Det blev team träning med Jennifer. Rolig träning. Sedan var det raka vägen till frukosten på skolan. En massa lektioner var det också.
13.45 träffade jag idrottsläkaren och sjukgymnasten. Så nu ska jag få hjälp med att få igång andningen. Lät fel! Men dom ska försöka ge mig övningar som ska göra att mig lungkapacitet ökar och jag kanske kan tävla och prestera bättre :)
Vet inte om det kommer att fungera. Men man får hoppas på det bästa givetvis.
Snart är det för hoppningsvis mat och sedan ska jag träna 19.15-20.45 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0