Jo men visst!

2012-04-19 / 21:24:08 / Allmänt / 0 kommentarer
En dag som denna kan ju inte bli bättre!
Jag började 12.30, med prov. Mindre roligt. Jag vet inte hur det gick men jag tror
att det gick skit dåligt. Men man vet aldrig. Dessutom är det en del kvar på provet nästa vecka.
Sedan åkte jag till Borås och träffade Francesco. Mycket mysigt!
Där var jag i några timmar. Min mamma var orolig eftersom jag inte svarade så hon
ringde Viktoria och hon sa att jag var och träffade en kompis :P
Mamma har förlåtit mig. Men aa... intressant!
Sedan har jag inte varit hungrig på hela dagen så min magen gillar inte mig. Åt en macka
och lite yougurt vid 10 och sedan åt jag middag klockan åtta. Men nu vet jag inte om jag
är hungrig eller mätt.
Mycket mysig dag och grymt roligt i Borås!
I morgon kommer han och hans kompis till Göteborg och då ska vi och Vicki ut och äta :)

Så här känner jag nu!


google bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0