KLART!

2012-04-25 / 17:49:31 / Allmänt / 0 kommentarer

Då var denna dagen klar, snart!
Träning på morgonen, frukost i skolan och lite "plugg" med Carro vid datorerna. Sedan störde vi
Jonte i bibblan och jag kan meddela att Jonte sa ett antal gånger: Nu får ni lugna ner er!
Vi har tappat det totalt. Kan ju inte bli mer galet!?
Sedan åkte jag hem och skrev alla psykologi fårgorna, bytte om och åkte tillbaka tillskolan för att
möta dom i min grupp för att åka på möte med Ernst & Young. Det gick mycket bra, men seriöst kan
männsikan sluta glo.

Nu är jag klar med psykologin och idrottsskadorna. Nu ska dom bara fastna på hjärnan och så är det
dags för prov på fredag. Men i morgon är det ekonomiprov! :/ segt men det är bara att göra en bokföring ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0