Lördag!

2012-04-21 / 14:37:02 / Helgens upplägg / 0 kommentarer

Igår var det en härlig dag. Först så var vi ute och sprang intervaller med konståkningen. Det slutade med att jag gav lite för mycket och näst intill ramlade ihop.
Sedan var det frukost och plugga. Eftersom skolan var jag i stan och sedan gjorde jag mig i ordning. Jag och Viktoria satt båda framför varsin garderob och sjöng och letade kläder.
När klockan var 18.45 gick jag till bussen och åkte till stan, där mötte jag Vicki och vi gick runt i Nordstan och pratade. Sedan åkte vi till Olivedalsgatan och väntade på Francesco och hans kompis som vi skulle äta mat med.
Lite små pinsamt men det var kul!
Efter maten åkte vi till stan och kollade runt, Vicki fick lömna oss :/ och vi fick gå till Berså som vi var på i någon timme. Sedan gick dom vidare till Park Lane och jag åkte hem. Hemma ett efter en skön promenad från Betaniagatan.

Idag ska jag till stan och möta dom igen. Fast först ska ja och Viktoria äta själva :)
Mysigt!


Gårdagens kläder

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0