Nyttigaste dagen!

2012-04-03 / 22:36:56 / Allmänt / 0 kommentarer

Vi ska väl inte gå in på detaljerna av denna dagen. Det har väl inte varit den nyttigaste. Men jag kan säga att jag mår grymt bra och jag är inte hungrig (kanske lite).
Trots allt så efter simningen på Vallhalla stannade vi på donken. Sedan efter skola så satt jag och Vicki på donken Avenyn i 4,5 timme och pratade (vi åt bara glass). Grymt roligt var det!
Vi pratade om allt och plötsligt kläcker Vicki ur sig fikus ("slag" för bög) när det sitter en bakom henne. Det var nog det roligaste xD Sedan hände det ju ett antal saker. Mycket saker vi kom fram till i alla fall.
Sedan vandrade vi över gatan och Vicki åt mat och jag en kaka eftersom jag hade mat hemma och inte hon.

Jag åt ju då makaroner och prinskorv, "middag" halv tio på kvällen. Sedan tog jag en av mina kakor och jag säger bara en sak. Det är tacket för att man kämpat sig med att fixa benen. Dom är röda av nässelutslag efter chokladen. Nu blir det inte en bit till!! :''(
Den härliga sammet känslan mellan mina ben och täcket är i alla fall kvar och det underbart. Det är det bästa med fixade ben!! :D

Ps. Jag hänger mig i min halsduk på bild 2 xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0