Score!

2012-04-26 / 20:21:18 / Allmänt / 0 kommentarer
Underbart att man är klar med ekonomiproven bokföring. Fick ihop bokföringen idag på provet och jag kan säga att jag är grymt glad för det!
Sedan skippade vi spanskan för att åka till stan. Jag och Vicki har en förmåga att kunna sitta på ett ställe i evigheter, göra ingenting och prata.
Efter ett tag kom vi på att det var dags att leta kläder för det börjar bli kris för båda. Tyvärr var det inte så lätt med tanke på va det finns för kläder i butikerna och jag orkar inte se ut som en hippie. räcker med det som är!
Plus i kanten för att jag varit osminkad hela dagen.
Nu har jag ätit middag och ska plugga det sista inför provet i morgon och sedan ska jag göra mina övningar och duscha :)

Tänkte köpa dessa. Men när storlekarna är åt skogen så går det inte.
Drunknade i 36 och 34 fanns inte :( (Gina tricot 299 :-)


När jag ser ut som bilden nedanför så är det dags att lägga in mig på riktigt.
NU, kalla mig inte änns skinny! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0