skratta eller gråta?

2012-04-06 / 16:56:39 / Allmänt / 0 kommentarer


Så här fina meddelanden får jag på facebook. Frågan är om man ska skratta eller gråta?!
1. han är säkert över 40.
2. stackarn har misst sin fru
3. lever ensam med sin son
4. varför meddelar han mig?
5. hur gammal tror han att jag är?

Haha, detta får mig lite att tänka på vissa saker så detta blir två inlägg i samma :P


Bara för att min bror startade denna låten och  den får mig att tänka på saker jag fick reda på igår och lite annat. Inte detaljerat men aa... ironiskt kan man säga!



And while she's lookin' toward you, i bet she's beautiful
And then she'll love you and touch you until you throw up
You keep on tryin' to hide it but we both know-ow
She can fuck you good, bet i can fuck you better
She can fuck you good, bet i can fuck you better
I can fuck you better
She can fuck you good, bet i can fuck you better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0