The lucky one

2012-04-28 / 00:46:32 / Tips & trix / 1 kommentarer
Filmen man kan dö för. Den var super fin. Jag och Vicki grät och Carro skrattade åt oss xD
Mysig kväll med två underbara tjejer och en grymt bra film. Kan säga att Zac Efron kan få
vilken tjej som helst att falla. Bilder från filmen ihopsatta lite hastigt.
Betyg 5 av 5
På vägen hem fick jag räddat min vän Hjalmar och hans kompis. Dom hade varit på klassfest
och var lite lagom fulla. Räddare som man är fick man ge dom vatten och bröd så dom kanske
piggnar till innan dom kommer hem och förhoppningsvis är dom inte lika bakis i morgon.

Good night <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh en va ju så bra!!! Jag älskar den! Och hans kropp bakifrån 'Hello sexy' så sjukt trevlig kväll tack tjejer! Haha fanny nästa gång tar du och jag med oss näsdukar! :)<3

2012-04-28 @ 01:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0