Tisdag...

2012-04-17 / 21:42:02 / Allmänt / 0 kommentarer
En skön dag i skolan kan man väl säga. Spanskan var ingen lektion så vi satt i salen
och sjöng på milkshake... It's better than yours och fick tiden att gå. Yoga på idrotten
var rätt roligt också. Svenskan gjorde vi inget och sedan gick vi och åt i matsalen och
köpte godis på Willy's ;)
Efter skolan åkte jag och Viktoria till stan och satt och pluggade. Mycket effektivt måste jag säga!! haha
Tror inte jag gjorde så mycket för jag hade lite konsentrations problem eftersom meddelanden
kom på alla håll och jag var tvungen att göra vissa beslut som jag aldrig trodde jag skulle sätta
mig i. Dessutom så gick det inte som jag ville. Det var inte så lätt. Speciellt när människor som
man kallar svin blir lite gulliga och helt plötsligt vill ses och prata. Vad händer?
Ja, det var ju tur att Viktoria var med. Annars hade jag brutit ihop, hade inte klarat av att säga
sanningen! Men nu är det nästan klart. Måste bara säga typ samma sak på fredag igen och sedan
är det nog löst! Jag kommer börja gråta på riktigt. Fint att sitta och fika och börja gråta xD ne jag
ska klara mig annars så är det bye bye bloggen!
För den som inte vet vad detta handlar om så är det kanske lite lätt förvirrande. Men jag lovar!
SANNINGEN SKA FRAM, DUMMA MÄNNISKA! (som aa.. inte är så fel)

I alla fall på vägen hem (jag gick) så kom jag till sankt sigfridsplan och där kommer det en Ferrari.
Jag dog ju nästan på plats! Den var nypolerad och bänkte. Dessutom när denkörde iväg så lät det ju
som.... jag vet inte vad! <3

Nu blir det nog lite det plugg och sedan sova för i morgon är det ju träning 7.30 och denna gången
ska jag åka till rätt ishall!




Bästa kommentaren av mamma.
När man står rastlös och dansar till musilk (fuck u betta - Neon Hitch) och
mamma ser det, kommer in på rummet och säger.

Mamma: Om det är så det går till nu för tiden kan det inte vara lätt att hitta någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0