Trött!

2012-04-15 / 18:24:31 / Allmänt / 0 kommentarer
I morse vaknade man vid nio eftersom jag skulle vara på ModelOne klockan 11. Riktigt
roligt var det. Tre olika klädersplagg. En kort klänning, en lång och ett par byxor med en
vit blus. Grymt roligt och mycket intressant. Hade en jätte snygg sminkning och håruppsättning.
Fredrik Altinell var fotograf. Häelig person att jobba med första gången man gör en photoshot :)
Bilder kanske jag kan lägga upp när jag fått dom och jag har pratat med Jennie :)

Nu har jag gjort klart 2 stycken arbeten som ska lämnas in i veckan. En träningsdagbok med
jämförelser och kommentarer och en PPC-planned progra content för konståkningen. Hoppas
att dom sätter ett bra betyg på dom för det skulle jag behöva för att bli lite peppad efter lovet.
Somnar snart vid datorn. Viktoria sa att det är deprissions sömn inför skolan i morgon. Jag hoppas
det, för så här trött kan man ju inte vara. Om inte annat så saknar jag något/någon väldigt mycket.
Längtar till nästa helg!

Snart ska jag och mamma äta. Det blir risotto och yakitori. Gott!!! Var väldigt länge sedan.


favoriten från igår :) Lars Wallin klänning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0