Ledigt!

2012-04-30 / 14:46:47 / Helgens upplägg / 0 kommentarer

Söndag var en slapp dag.
Vaknade med världens illamående. Min mage gjorde ont och jag ville spy.
Allt som hände dagen innan snurrade i mitt huvud och jag var riktigt glad att det var över.
I all hastighet fick jag för mig att kolla bloggen och insåg att jag redan gjort ett inlägg. Kul!
De var ju tur att det var bra saker som stod i det. Sedan var det frukost och sedan låg jag på altanen hela dagen och solade. Underbart, nu slipper man ju typ sminka sig :)

Idag ska jag träffa Vicki i stan. Vi ska säkert äta någoting och vet vi inte riktigt. Kanske kolla lite på cortegen och majbrasan i slottskogen :)





 


mina ny jeans jag köpte är nu trasiga.

solkräm på näsan är inte fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0