Why not!

2012-04-23 / 22:09:25 / Allmänt / 0 kommentarer

Träningen idag var mycket bättre än var den varit på länge. Hoppen satt och jag var nöjd! Dessutom
kände jag att jag fick ut allt jag hade. All min ilska på små saker försvann när jag hoppad och i
piruetterna. Ska inte nämna namn. Den som läser vet säkert vad jag menar med vad jag är arg på. Ska inte nämna något namn.
Nu ska jag snart sova för jag har varit vaken halva natten känns det som eftersom jag har så
galet ont i min arm. Vet fortfarande inte vad det beror på, men det blir inte bättre av att ramla på.

Här är i alla fall en bra låt från 2008. Plushenko är på en is på scenen och det är ett plus i kanten.
Kolla på hans snabba fötter. Jag skulle kunna dö för hans teknik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0