En lång dag!

2012-12-02 / 18:21:28 / Allmänt / 0 kommentarer

Igår lyckades jag på något sätt få pappa att köra mig på morgonen idag. Det var galet skönt! Slapp stå och frysa i stan och jag fick sova en extra stund.
Var på jobbet strax innan halv sju och då tog jag fram frukost och allt som ska fram. Sedan kom jag på att det var första advent så jag tog fram ljusstakarna till fönstren och sedan gjorde jag min egna advetsljusstake. Tycker den blev jätte fin för att vara gjord på ljus, ett fat, russin, pepparkakor och en spritpenna :)
Slutade sent idag. Var klar på hotellet med allt tre minuter i fyra. Jätte jobbig dag. En massa att göra och bara en massa spring. Jag och min chefs fru jobbade på riktigt bra!
Nu blir det snart middag med familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0