Home sweet home

2012-12-16 / 21:15:28 / / 0 kommentarer

Hemma efter en grymt skön weekend i Bella Italia med Francesco och hans kompis Nicola med tjej.
Vi har sätt det mesta i Rom av olika statyer och byggnader, fontäner, berömda trappor och vackra kyrkor.
Fick äta allt från dålig/oäkta italiensk mat till det allra bästa. Riktigt gott!
Gillar inte pizza men detta var jag riktig pizza! Äntligen! :)

Jag fick till och med köpt två olika parmesan ostar, italiensk jamon serrano och salami som ser ut som en gris.
Det blir grymt på julbordet kan jag meddela :)
Borta bra men hemma bäst!
Toppen resa kan jag meddela men nu känns det skönt att vara hemma igen och snart fira jul. Men först en massa förberedelser. Pepparkakorna bakas i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0