Julafton

2012-12-24 / 19:29:34 / Allmänt / 0 kommentarer

En seg men mycket mysig morgon med god frukost (tomtegröt och julmust). Nästan inte så att man ska berätta hur mycket julmust som vi dricker på jul men de har varit upp emot 30 flaskor Hahaha!

Nissarna gav mig choklad och biokort :)
Så nu blir det bio!

Sedan var det sängen ett bra tag innan man gjorde sig i ordning för att fika innan Kalle.

Nu har jag öppnat mina julklappar och kan inte bli nöjdare fick det jag ville!

G-star jeans
En kalender från världens mest lästa författare
Kylplatta till datorn
Docka att ladda mobilen i


Saker som jag mer fick:
Present kort på massage
1000kr på kläder
500kr extra på kläder
En jätte söt blus
Champagne glas och bok om champagne

Och mitt körkort såklart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0