Slappedag

2012-12-03 / 23:02:19 / Allmänt / 0 kommentarer

Började med att vi försökte anmäla vårt UF företag. Det tog 30 minuter att bara hitta in på sidan. Vicki lyckades tillslut och jag fick mig ett samtal till UF för att ändra våran lilla fel i anmälan.

Sedan blev det två timmar till i Skype med Vicki. Jag hann äta frukos, fixa mig och baka samtidigt. Efter det blev det lunch (nudlar).
13:30 var jag på frisörskolan och klippte mig. Så nu är jag blond igen :) underbart!
Rakel kom dit och fick vänta stackarn!
Vi åkte till stan sedan och kollade lite. Det slutade med mat i och lite shopping :)
Grymt mysigt!

Det är dessutom så är det snö ute och det har snöat hela dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0