Wooop wooop!

2012-12-08 / 17:18:10 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår var det verkligen svinkallt ute. Jag orkade knappt gå till bussen och då är det illa. 
Träningen gick bra även om vi fick dåliga nyheter som jag och andra sida fick höra i bilen på vägen hem dagen innan. Sedan blev det direkt till akupunkturen. Men eftersom det var stopp i stan så fick man promenera en bit vilket var tungt.
Akupunkturen gick bra och jag kände mig mycket bättre.
Efter skolan så fick jag, Jonte och Sogand promenera till Svingeln för att kunna ta bussen mot stan. Riktig kaos vad det kan jag meddela!
Kom tillslut till Rakel dit Jimmy redan hade hittat ditt. Han bakade och lagade mat medans Rakel gjorde naglar på mig. Super fint! Sedan kom lite annat mysigt folk dit, jätte trevligt!
 
Idag fick pappa köra mig till jobbet eftersom de är för kallt ute för att jag ska få ta mig själv någonstans tydligen. Kan säga att det är rätt skönt att bli körd istället för att vänta på bussen. På jobbet var det mycket att göra så det blev att jobba till fyra. Pappa fick ju givetvis hämta mig också vilken också var skönt för jag hade inte orkat ta mig till bussen, hahaa.
Nu har jag duschat och bytt kläder. Måste bara fixa mitt hår innan Stockholmarna kommer för att äta middag och ha lite trevligt!
Ska även tagga julshow!!! Woop Woop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0