kul på jul

2012-06-05 / 20:57:18 / Allmänt / 1 kommentarer
Jo jag vet jag suger på att blogga och jag kan säga det ärligt för jag har verkligen inte haft lust.
Igår var det skola och sedan hem och plugga för att kunna åka och jobba i ishallen med Emmas program och sedan ha egen träning till 22.45. Kan säga att jag var galet trött efteråt. Det gick grymt bra, trippel toelop är på G. Men när jag skulle sova var det kaos. Jag kunde verkligen inte. Så jag somnade strax efter tolv. Sedan var det upp i morse för att ha sista idrottslektionen med klassen for ever! Grymt skönt, rätt slapp dag i säg med ett vrickat prov.
Nu har jag varit på min grannes student och ska kanske gå ut. Vi får se, Carro kunde inte så vi får se om jag pallar.
Annars skjuter jag mig själv för jag orkar inte sitta hemma och vara tråkig när jag är ledig i morgon och ska jobba hela helgen. www.tråkigt.se


Kommentarer
Postat av: Pardis

Hej!

Är du sugen på att ha ett länkbyte? Isåfall kan du bara skriva det i en kommentar på min blogg så länkar jag dig, och sen länkar du mig.

Det är alltså jag som tar första steget, så jag kan inte göra något. :)

2012-06-05 @ 22:47:52
URL: http://pardiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0