Yesterday!

2012-06-01 / 17:13:45 / Allmänt / 0 kommentarer

Igår var en skön dag. Började 12.30 och gick från skolan 12:50. Kunde inte bli bättre. Fick äta en god frukost som jag bakade scones till och plugga inför läxförhöret. Känns helt underbart!
Sedan åkte jag till stan med Carro, vi köpte studentpresent. Sedan skyndade jag mig till Elin för att fira min älskling! Så fin är hon! Jag är riktigt avundsjuk på henne kan jag meddela. Men jag har bara 1 år kvar sedan är det min tur att fira med att hoppa på flak och allt :)
Där var jag till klockan var tio. Vi åt god mat och drack både vin och champange. Finaste tjejen! Du är älskad!
Åkte med henne in till studentfesten, hon ville att jag skulle med in men det var ju inte så lätt utan biljett.
Hoppas att hon hade kul! Jag fick gå  hem och leta efter en recention på nätet om en bok som jag skulle prata om idag och allt. Tråkigt men jaja, ETT ÅR KVAR!! :D

Grattis Gumman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0