Be happy

2012-11-12 / 23:29:39 / Allmänt / 0 kommentarer

Att du inte har denna smärtan. Ibland vill man bara inte vara tjej!
Vill spy just nu. Hoppas värmedynan gör sitt för jag mår illa och orkar inte hämta tabletter....

Eftersom jag inte kan sova så kan jag ju berätta att dagen började med träning. Det gick bra till och från. Sedan var det frukost i skolan och jag slutade efter det så jag åkte hem. Duschade och slappade en stund. Sedan tid jag bussen till min kära vän. Det blev sushi och slappa framför teven ;)
Problem med västtrafik som vanligt på väg till ishallen där jag hjälpte till med julshowsprogram och sedan hade tränarmöte!
Som Svetlana sa; jag gillar traditioner. Så i år blir det givetvis ABBA programmet Happy New Year. Då blir Hannah glad och så får jag vara lucia. Enligt kommer det att vara tradition framöver och därför när jag är 50 så ska jag stå på isen. Inga problem tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0