Grymt bra dag!

2012-11-11 / 12:17:42 / Allmänt / 0 kommentarer
En underbar dag var det igår!
Lagade mat med min älskade vän. Vi pratade, spelade yatsy och hade det jätte mysigt :)
Efter så lång tid och allting kändes som igår. Helt otroligt skönt!
Sedan lyckades jag få tag i Jimmy och han plockade upp mig vid centralen och vi åkte till Rörö. Pizza på Pinan och äta i bilen och på båten till Rörö. Stefan var snäll och hämtade oss på Burö. 
En hulet underbar kväll blev det! Tack West Coast Youth Fellowship för att ni gjorde min kväll och liv lättare!
Hoppas att jag får träffa er innan TJ åker tillbaka till Sydafrika. Annars så hoppas jag på att kunna komma ner till Sydarfrika och hälsa på när det är bestämt :)
Albin körde mig sedan hem, snäll som han är! 
 
Nästa helg blir det att kolla på Albins match på fredagen och på lördagen ska vi fira Jimmy som har fyllt 25 och sedan ska jag sova med Rakel och Johanna i lägenheten :) Super mysigt kommer det att bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0