Halloween firande

2012-11-03 / 09:19:11 / Allmänt / 0 kommentarer

Igår var det ut med tjejerna. Vi bar hos mig först och sedan blev det Trädgårn eftersom det tydligen var sista fredagen man kommer att spendera där då dom ska göra om det till en 30+ klubb.
Jag var en jävul och tjejena emo.
Kan inte säga att jag mår hundra idag på jobbet eller att jag mådde bra igår. Vid halv ett slog det till totalt och jag mådde illa, allting snurrade och jag ville typ spy. Missade bussen så jag tog vagnen och där satt Hjalmar och hans kompis så jag fick sällskap en bit hem igen :)
Nu är det jätte lugnt på hotellet men om en stund ska frukosten plockas undan och då är det full fart! Sedan blir jag nog själv med att städa och sedan stänga eftersom frukosten är så tidig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0