Hejhopp

2012-11-21 / 17:10:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Har väl varit lite små tråkig på bloggen men det får vara så. Det har i alla fall blivit en hel del bilder
och det är ju ett framsteg eftersom jag är så välidigt dålig på att ta bilder på det jag gör.
Idag var jag i gymmet på morgonen som jag la ut en fin bild på och sedan blev det frukost med konståkarna.
Var på lektionen efter i 15 minuter och sedan blev det akupunktur. Tror hon glömde bort mig för jag fick ligga
där i två timmar och fick säga till. Jobbigt blev det eftersom jag därför inte hann hem och äta utan fick gå direkt till körskolan och sitta där. Eftersom jag dessutom tappat bankkortet så kunde jag inte köpa något heller....
Körningen gick däremot bra. Hon sa att jag kör som en gudinna. Det måste ju vara bra! Det ända som ska
göras nu är att träna på teorin. Gött mos!
Mamma fick hämta mig och då hade hon med sig en baguette från Café Skåne :) MUMS!
Nu har jag testat en massa hörlurar och är så trött att jag somnar snart!
Någon som vill gå på bio och seCall Girl? jag vill hitta på något :)
 
'Älskar att redigera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0