Helgen!

2012-11-27 / 16:34:16 / Allmänt / 0 kommentarer
Blev en mycket lång helg kan jag meddela. Somnade så fort jag kom hem på kvällarna. Men det var ändå än grymt bra helg.
Fredagen var middag med min underbara vän, Viktoria. Vi åt grekiskt och sedan gick vi till Chez och träffade härliga människor. Där var vi till strax innan elva bara för att jag skulle jobba tidigt dagen där på.
Lördagen = 11 timmar i en ishall. Provdomare på klubbens egna tävling. Riktigt roligt. Nu hoppas man bara på att man blir godkänd! Pappa hämtade mig vid sju och vi köpte kina mat till mig och kebabrulle till brorschan. Jag somnade vid 10.....
Söndagen = 9 timmar i en ishall, dag 2. Lite lättare dag men jag var så trött att jag slocknade tidigt. På måndag morgon klarade jag inte änns av att gå upp för min kropp var så trött. Förstod sedan när jag väl gick upp att mina lungor inte ville vara med längre utan dom var galet svaga så det blev sängen halva dagen.
På söndagen kom även min kära bror till oss med sitt barn Noam, hans tjej och hennes föräldrar. Roligt att få träffa dom för första gången. Kanske blir en tripp till Portugal en vacker dag! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0