Jobb jobb

2012-11-04 / 22:21:39 / Allmänt / 0 kommentarer

En helg med jobb på hotellet.
Rätt roligt faktiskt! Igår blev det lite kaos precis sol jag skrev.
Idag visade det sig att min kära arbetskamrat fick åka tillbaka till hotellet efter att jag hade gått eftersom hon inte sätt smset jag skickat och lyckats stoppa mig från att lägga ett rum i våran nattinchecknings box. Så kul fick hon ha det.
Idag tre jag att det gick mycket bättre att avsluta. Frågade henne innan hon åkte strax efter tio så att jag var extra säker.
2 dagar - 12,5 timme - 2 röda dagar - OB

Efter att ha haft beslutsångest om vad jag skulle äta till middag så slutade det med sushi. Mamma och dom skulle äta kebab och det hade jag inte lust med. Inte pizza heller för den delen.
Sushi var faktiskt riktigt gott. Kände mig galet mycket nyttigare än alla andra vid bordet.
Sedan blev det lite film och nu är det Beck på fyran så jag får väl somna till den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0