Lycklig? ja tack!

2012-11-07 / 20:58:13 / Allmänt / 0 kommentarer
Kan det bli en bättre dag?
Ne, jag tror verkligen inte det!
 
Träning i morse som gick rätt bra. Det var bara steg och lite piruetter. Dock satte dom på en låt som fick mig att balla ur. Orkar verkligen inte med vissa saker så tidigt och speciellt inte när det är något som står en väldigt nära. I detta fall var det en låt som jag satt och pratade med mormor om när hon levde och hon ville ha den på sin begravning. Så blev fallet och hon bytte. 
Då kändes dagen seg och med ingen bra start. Men det ändrades. Mamma körde mig till halkan som var helt otroligt rolig. Förstod inte själv det förens man satt i bilen helt själv och skulle köra första gången. Sedan var det bara att köra och låta allting bara gå. Sladdade och snurrade både åt rätt håll och åt fel håll. Riktigt roligt!
Man fick dessutom en rätt gott skratt när man lyssnade på Coachen som pratade i radion.
 
På vägen till bussen med två andra plingade mobilen på ett sätt som jag inte kände och tyckte var konstigt. Min reaktion blev då "omg" och jag fick en blick av jacob som gick med att vad kan ge den reaktionen i ett meddelande. Det fattade inte jag heller men det gjorde min dag ännu bättre och gör att jag kan sova så mycket lättare och vet att jag inte är bortglömd eller något i stil med det!
Vissa saker är bara så ofattbart bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0