Torsdag!

2012-11-09 / 20:46:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår var det min första träning i Alingsås. Jag tog tåget vilket var galet fullt så jag satt på golvet hela vägen. Sedan på stationen mötte jag Anna och Linnea och vi gick till ishallen. Tränade i en och en halv timme och sedan var det fys i en timme. Riktigt roligt! Intervaller, mage, rygg, lår och streching. Kändes riktigt bra!
Sedan tog vi tåget tillsammans hem.
 
Mötte mamma på bussen och när vi kom till hållplatsen så var det fullt med folk och det visade sig vara missing people som letade efter den lilla Anna. 
Jag ringde Kalle så att han kunde hänga med mig ut så jag inte var ensam. Malin hängde också med och vi var ute riktigt länge. Vi gick igenom dungen 2 gånger och letade genom hela området från ekmanska till sanktas mellan spårvagnen och danska vägen. 
Kändes hemska att gå hem vid 2 men jag  hade inte ätit något mer än yoghurt till middag och tänkte att det fanns en möjlighet att orka upp på morgonen till träningen. Men när jag vaknade var klockan åtta och jag kom inte ur sängen för jag hade sån träningsvärk efter fysen och att ha promenerat i 5 timmar. 
Däremot var det rätt skönt att veta att man hade hjälpt till på bästa sätt och att hon hade hittats!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0