Tränings dag!

2012-11-05 / 18:43:00 / Allmänt / 0 kommentarer
En dag med bara en massa träning kan man säga. 
Träning i skolan 7.30 - 9.00 gick grymt bra! 
Frukost i skolan
Sedan 2 timmar i med Carro på allmänhetens åkning på Ramberget.
Direkt till akupunkturen 
En promenad med AC för alla backar vi kunde hitta tydligen i området!
 
Det var riktigt skönt att stå på isen så mycet idag. Kändes nödvändigt på något sätt. Älskar att bara åka runt och göra steg till musik och inprovisera. Fick ihop en del på julshows programmet med Arvin som vi ska ha då han spelar piano och jag åker. Steget är nästan klart och lite annat så det känns skönt. 
Sedan blev det en massa flum med lite hopp, piruetter och annat skoj. 
Min ide om vägen dit gick rätt bra också så vi hade något att skratta åt och skoja om. 
 
Akupunkturen gick riktigt bra. Lite läskigt dock. Jag sa att jag kände mig väldigt trött och hon tyckte att jag andades annorlunda. Som vanligt somnar jag när hon går ut ur rummet och släcker. Men denna gången sov jag men var ändå medveten om hur ont nålarna i händerna och i benet gjorde så att det var galet. Trodde nerven skulle spränas eller något. Dessutom så fick jag ligga där i nästan 1 timme och 45 minuter vilket vanligtvis brukar vara 1 timme bara. När jag sedan vaknar så säger hon att jag andas igen bättre och jag går därifrån. Vägen till bussen kändes som en plåga, på ett positivt sätt. Min andning var helt annorlunda och det kändes som att jag hade vaknat upp med ett par nya. Konstigaste känslan någonsin!
 
Det var riktigt mysigt att gå en promenad och prata med AC. Var jätte länge sedan vi sågs och vi hade så otroligt mycket mer att prata om än vad vi han med! Men vi får ta och ses en annan dag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0