You make it better!

2012-11-03 / 22:08:24 / Allmänt / 0 kommentarer
En galen kväll igår. 
Jag, Vicki och Bella var först här hemma och drack. Våra planer på att gå till Valand la vi ner när
vi kom på att det är sista helgen på trädgån innan det tydligen ska bli 30+ klubb. 
Så vi drog dit vid elva och sedan vid halv ett tänkte jag att jag skulle vara duktig och ta bussen
men det var så lång kö för jacka att jag missade bussen. Eftersom allting gick från jätteglad till
jätte ledsen på en handvändning så blev det att jag gick i alla fall. Mådde dock illa, allting snurrade
och ja det  var mindre trevligt. Köpte en Cola eftersom det är bra mot illamående. Kan säga att det
hjälpte inte ett skit men det var väl bra med lite ren vätska. 
Pallade inte vänta på bussen så jag tog vagnen och när jag skulle gå av så såg jag Hjalmar och hans
kompis så det blev två hållplatser till och sedan en promenad hem därifrån. 
Kom innan för dörren och mådde ännu mer illa. Som tur var så somnade jag ändå och vaknade av att mamma kom in och frågade fall jag hade glömt bort att ställa klockan. Hon är grym på att komma 5 minuter innan klockan ringer!
Jobbet gick bra men det händer mig alltid något när jag är själv. Idag kom jag inte in på våran
agent-sida. Så pappa och mamma fick vänta en stund till på utsidan. 
Tränade lite extra ikväll så sedan fick jag laga middag till mig och lillbrorsan. Min älskade wok :)
Nu blir det slappa och se på teve. I morgon är ytterligare en tidig morgon med jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0