2012-10-08

2012-10-08 / 20:02:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Har kanske glömt att blogga lite.
Fredag var vi på trädgårn och det var rät kul faktiskt, tog bussen hem strax innan tre.
På bussen träffade jag han som bor i radhuset framför så jag slapp gå själv på gatan!
 
Lördag:
Jag, mamma och pappa tog en sväng till H&M och jag fick köpt en tröja (jag letade ju då skor). Sedan blev det alla plantagen man kan hitta i Göteborg. Tur att det var soligt för jag gick runt och letade lä så jag slapp frysa.
Sedan hemma fixade jag mig för att åka till Öckerö på Fascination. Träffade Albin på Pinan där vi köpte pizza till alla och åkte sedan till Fillan. Där satt vi och åt tills det började. 
Jag blev utnämnd till fotograf eftersom jag hade med mig systemkameran och dom behövde bilder. Lite nervöst med tanke på att jag inte riktigt kan kameran än men jaja, några bra bilder blev det iaf :)
På kvällen satt vi och pratade med alla möjliga människor. Jag och Daniel satte oss vid ett bord och pratade eftersom vi inte sätts på typ två månader. Det räknade Andreas som våran lilla dejt. TREVLIGT! 
Ja vi hade kul i alla fall, sedan satte vi oss vid dom andra. Vid tolv ballade det ur lite men kul. Albin körde hem mig med 00:50 färgan, så det var jätte snällt! 

Söndag:
Somnade som en stock och vaknade av mobilen (vilket jag inte brukar göra) och svarar tydligen. Vid strax efter tre ringer det igen och det var ju tur för jag hörde inte smset. Så vid fyra var jag i Ytterby. Sovandes! 
Vi somnade som en stock och sov till typ halv tolv då nästa mobil ringde! Det blev frukost på Subway och sedan slappa med några andra och givetvis fotboll! Till middag blev det Kungälvsgrillen. Jättebra diet dag måste jag erkänna! Matcherna var ju inte slut förens vid elva så jag var hemma typ tjugo i tolv. Fick "Är du trött...?" och sedan sov jag! 

Måndag: 
Vaknade först vid tre och somnade sedan om! 
6.30 ringde klockan igen och jag orkade inte ta mig upp så kvart i fick jag tvinga mig själv att gå upp. Mådde sådär och kände mig sten förkyld. På uppvärmningen i ishallen var jag helt kass och sa till min tränare att jag skulle ta det lugnt. Det sket sig brutalt!
Vi hade jätte mycket steg i början vilket var segt och sedan blev det eget. Det vill säga jag satsade på trippel salcow vilken Sofia tyckte var bra och hon var nöjd med den. Sedan tränade jag och Carro över tiden så det blev inte lugnt någon stans!
Akupunktur blev det idag igen. Jag sa att jag var förkyld så jag fick nålar uppe på näsan, vilket var galet obehagligt! 
Sedan har jag bara varit hemma. Pluggat, fixat musik, facebook, musik och slappat. Riktigt värt!
Nu blir det teven! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0