26-27/10

2012-10-27 / 16:33:29 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår hämtade jag och pappa Coffe hemma hos honom. Jag var duktig och övningskörde dit men
pappas bil. Har inte kört den någon sen han fick den och han tror ju att jag inte är intresserad av
att köra tydligen så jag fick ju bevisa att jag faktiskt lärt mig något :)
Det gick finfint! Coffe tyckte att han kände sig säker så det var ju bra iallafall!
Sedan blev det mat och springa till Netto för att få lite godis. Har nog aldrig gått så fort att spriga
till Netto men det var värt. Vi gick sedan lite lugnare hem och startade en film. Johan Falk givetvis!
Följde Coffe till bussen strax efter tio och då kom Kalle och tyckte att jag skulle följa med honom
hem för dom såg på film. Jag tyckte att jag skulle sova men ja, det blev en film stund med dom. Trevligt!
 
Startordningen för idag blev första gruppen och nr.
Kändes mycket bra! Härligt lugn var jag på uppvärmningen på golvet. Sedan blev det mer och mer
nerver men dom släppte hyfsat efter 6 minuters uppvärmning på isen :)
Klarade inte allt som jag borde men jag var ändå nöjd för de var första tävlingen och jaf mådde så
galet mycket bättre efteråt än vad jag gjort sen jag fick mina problem första gången. Helt otroligt!
För första gången vet jag hur det känns att gå av isen och vara anfodd och fortfarande kunna andas
istället för att kippa efter andan. Kunde inte riktigt förstå det själv när jag tackade dommarna och
publiken att jag fortfarande andades. 
 
Nu blir det vila för att ta nya tag i morgon och långa programmet! Ska bli riktigt roligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0