Bättre och bättre!

2012-10-10 / 15:05:33 / Allmänt / 0 kommentarer
Från en hopplös dag igår men missade bussar och dålig träning så har det blivit en bra onsdag måste jag ändå säga.
 
Tränade grymt bra i morse. Den trippel salcow jag gjorde som var runt men ändå fall var jag så nöjd med och min tränare också att jag fattar inte änns hur jag gjorde. Lite roligt! Nu ska vi bara fortsätta på detta sättet :)
Sedan blev det givetvis katta frulle med Carro. Jonte och hans kompis satte sig hos oss och ja vi tog bussen hem för vi satt längre än dom så Jonte slapp köra hem mig. 
Jag och mamma tog oss en sväng. Jag har kört riktigt mycket idag. För att slänga skräp, till kyrkogården, till backaplan, inne på backaplan och sedan hem från 421.
Nu får vi se vad jag ska hitta på. Vicki letar present i stan med Bella och jag får väl försöka plugga lite. Funderar på om man skulle baka idag också. Men det får bli senare om jag inte kommer på något annat :)
 
Någon som vill promenera i Delsjön och fotografera? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0