Bra dag!

2012-10-13 / 18:10:20 / Allmänt / 0 kommentarer
Vaknade i morse och var galet trött så det blev snooze några gånger, gick upp och fixade mig för jobbet.
Fick till och med i mig lite frukost och gick sedan till bussen. Gick in i nordstan en stund eftersom det var
svin kallt ute. Sedan på jobbet var det lugnt och skönt. Lite att fixa i receptionen, Tina fixade med frukosten under tiden och när den var över hjälptes vi åt att ta bort allt. 
Det var inte så mycket att städa idag så jag fick städa och stänga allt i receptionen själv. Klockan två
var allt klart och jag kunde gå :)
Åkte in till stan och letade efter dom byxorna jag väntat på att få köpa ett tag. Ett par svart, det blev
Dr.Denmin dessutom så jag var jätte nöjd. Så det får bli dom i kväll när jag ska till stan och ta ett glas
med Johan. Ska bli lite roligt faktiskt :)
Var lite deppig förut men kom på att Kalle skrev detta härom dagen: 
Då blev allting genast lättare och min dag blev bara bättre och bättre och nu lär den bli bättre när jag ska få komma ut och vi ska ses. Får se vart vi sätter oss, ingen som  vet! Men det lär bli bra vilket som tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0