Fin de semana

2012-10-14 / 15:17:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Då var det söndag igen då!
Igår var jag i stan med Johan. Riktigt trevligt!
Vi sågs på korsvägen och hamnade sedan på bryggeriet. Där satt vi hela kvällen, pratade och hade roligt.
Eftersom jag inte testat så många drinkar så fick jag testa P2. Mycket god kan jag meddela. Att rekommendera!
Synd bara att jag skulle jobba idag. Det blev ändå senare än vad jag hade räknat med. Tänkte vara hemma vid elva men var hemma tolv. Men det var det absolut värt! 
 
Lite seg på att gå upp kan jag meddela. Min hjärna visste att jag skulle upp medans min kropp vill ligga kvar. Vet inte riktigt hur det gick till men jag kommer ur sängen i alla fall och lyckades med hjälp av busschaffören hinna med en tidigare Grön express så jag var på hotellet tio i åtta istället för tio över :)
Sedan var det full fart! All  ville strula sig när jag blev själv. Så Tina fick en lapp eftersom att Janne inte svarade på Skypen.... Men det löser sig! Alla rum som är lediga ligger ute. Det är bara företaget som bor hos oss som har ett rum men det egentligen inte är deras. Jag fattade inte hur man skulle ta bort bokningen ur systemet för jag blev bara nekad hur jag än gjorde. Det blev 12 timmar jobb denna helgen och planerat arbete den 22e och 3-4e nov. 
Så nu är jag lycklig. 
Ska byta kläder och lite så strax för i kväll blir det middag ute, Fredriks present som han fick av Rang och Marcus.
Tror det kommer bli mysigt :)
Men jag är tjej så frågan är: Vad tar man på sig? 
Lunch vid fem på eftermiddagen
Somnade innan middagen 
Första :)
Sedan blv det P2  :) Johan oförberedd  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0