29 oktober

2012-10-29 / 00:07:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Dagens tävling gick inte lika bra som igår. Långa programmet och jag startade först efter
uppvärmningen. Tur att Joanna var där som tränare för mig. Orkade mer än vad jag har
gjort tidigare och det kändes riktigt bra!
För att inte åka jättebra så hade jag inte långt ifrån mitt personbästa och det är första tävlingen
och dåliga poäng  korta. Hade jag haft bra poäng i korta hade jag helt klart varit med och kämpat.
Nu är jag galet taggad av att tävla nästa gång och träna teknik och utvecklas ännu mer. 
Dessutom så ska jag tänka mer på vad akupunktören sagt, nu blir det minde med godis och
sånna dumma saker. Jag ska bli ännu mer frisk! :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0