Fredag igen!

2012-10-12 / 22:14:20 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår kändes det som fredag och idag känns det som att det är mitt i veckan. Tror det är för att vi inte har
planerat utgång och jag ska upp tidigt i morgon för att jobba.
Idagblev det en härligt dag. Åkte hem vid ett och kollade på första avsnittet på sista säsongen av Jesrsey shore! Underbart! Sedan tog jag bussen för att möta Vicki på korsvägen. Mötte min kompis i huset nedanför så jag hade lite sällskap på bussen. Vi åkte hem till Vicki, hämtade hennes biokort och åkte in till stan för att äta. Det blev givetvis det gamla vanliga, BK.
Klockan 17 mötte vi Abbas och Johan utanför biografen. Det blev Ted :)
Riktigt roligt var det måste jag erkänna. Rolig film och härliga människor, kunde inte bli bättre!
Blev körd hem sedan, så nu sitter jag på Skype med brorschan.
Strax läggdags så vi hörs i morgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0